2013年1月1日 星期二

花嫁物品第十五回 - Hello Kitty 嫁囍茶具




2012 年 12 月 25 日, 星期二



我們的第六個聖誕
兜兜轉轉, 又去荃灣

吃過一餐眼淚在臉上流的聖誕午餐
漫無目的在 Jusco 逛到 Sanrio, 逛到 Manis
廁紙, 當然又是看 Sanrio 婚嫁系列啦

一直都考慮, 要不要買 Hello Kitty 或者大口仔的出門紅傘
$17x, 如果當普通雨傘用, 其實不算太貴
但是, 到底要 Sanrio, 還是 Lace 紅傘呢
這一刻, 還未決定到啊

隨便看看, 其實是看完又看
竟然遇上應該是最新推出的 Hello Kitty 嫁囍茶具
好靚啊



由決定結婚以來
我一直都無打算買嫁囍茶具
既然自己都不喜歡一般的嫁囍茶具, 用酒店借的就可以啦

但是 Hello Kitty 呢
好靚好靚嘛

九折後都要 $360
雖然有點貴, 不過自己喜歡, 就不同講法啦

廁紙猶豫之際
草紙好堅定的說, 喜歡就買啦, 婚後新年都可以用
其實, 喜歡的話, 是天天都可以用呢



廁紙買完 Hello Kitty
廁紙媽才說, 當年她結婚時用的一套茶具在床下底
當然, 她又指責我浪費金錢啦
( 因為我結婚, 廁紙媽要買東買西就不浪費, 我要買茶具就浪費, 唉...... )

出 Blog 之時
忽然來的想法

能夠用上廁紙媽傳下來的一套嫁囍茶具敬茶
其實, 更加有意義啊

但我自己買的一套 Hello Kitty
不用, 又好浪費嘛

或者, 廁紙出門敬茶, 用廁紙媽傳下來的
入門敬茶, 就用 Hello Kitty
酒店借的, 就在 Banquet 時敬茶再用

這麼一來
不用兄弟姊妹搬來搬去, 就不怕打破
不過, 我可要搬兩套茶具去酒店呢

買完茶具
原來, 又要買碗筷
廁紙媽還想買什麼子孫桶, 洗臉盤等等
唉......
廁紙媽你還有什麼要買, 煩請你一次過提出要求吧
不要失機無神的說這個要買, 那個要買
而買的, 也只是因為傳統而買, 並無實際需要啊

1 則留言:

  1. 半價樣比我呀!!!
    [版主回覆01/20/2013 00:01:10]呢套都係岩岩出, 我見 jusco 都仲有丫
    [版主回覆01/20/2013 00:00:42]sorry, big day 後都唔會放出去架
    [hei keung回覆01/19/2013 18:12:54]heikeungwong@yahoo.com.hk

    回覆刪除