2014年8月3日 星期日

婚享 - Lunch or Dinner 之如果可以再選擇




2013 年 12 月 28 日, 星期六



由 2012 年的某天
二人決定結婚

再由本想去沖繩結婚, 行 Legal Wedding
到最後選擇去沖繩影 Pre-Wedding, 香港註冊

本打算在婚姻註冊處註冊
再請親戚吃餐飯, 或者 Buffet
後因技術問題, 決定做 Lunch Wedding

如果可以再選擇
Lunch or Dinner
哎......
我都不知道
各有各好吧

*          *          *

2012 年開始籌備之時
Lunch Wedding 還算新
網上的 Review 無幾多

現在
婚都結了半年
網上亦多了 Lunch Wedding Review

廁紙的結論呢
Lunch Wedding
錢, 節省不了幾多
時間, 可是超級超級趕

*          *          *

早上五時就起床, 到差不多下午四時才完結
出門, 入門, 行禮, 影相......
忙, 忙, 忙

趕時間
我犧牲了換妝
( 有興趣可以返看 " 婚享 - Bridal Look 之莊閒有序 " )
犧牲了好多好多跟兄弟姊妹的夢幻鏡頭
( E.g. 派利是給兄弟姊妹啦, 婚紗樓梯照啦 )
我更加十二小時無吃過任何食物
( 草紙都因為我換妝, 才有時間吃點點 )
除了酒店近身姐姐好幾次 " 迫 " 我飲的幾口水

當時, 忙到根本不覺得自己結了婚
Enjoy the day 嗎
其實, 只是 Get it done
所以, 不要問我出門有無哭, 註冊有無哭
工作 Mode 的廁紙, 趕時間, 哭什麼


直至婚禮完成
收拾行李, 要跟廁紙媽分道揚鑣
我才覺得, 不捨得
才感覺, 自己嫁了
( 現在每次在娘家離開, 還是有種感覺, 這是我的家, 為什麼我要走 )

要跟草紙, 草紙家人一起回家
更加之, 不慣

廁紙當時有一刻衝動
想衝上前追廁紙媽, 大喊 " 我要跟你返屋企 "

如果, 我真的衝上去
應該, 廁紙媽都會哭

*          *          *

Lunch Wedding, 相對 Whole Day Wedding
可以節省多少錢呢
就先說說省不到的消費

禮服, 花球, 介指金飾
Deco, 回禮, 結婚蛋糕
利是, 囍帖, 禮餅
過大禮, 回門豬
這些, 都不會因為 Lunch Wedding 而省一大筆
花費, 可是跟 Whole Day Wedding 一樣子
 
可以省到點點的
就是酒席, 攝影和 MUA
但其實, 也只是省那一至兩成 
卻要冒給 MUA 放飛機的風險
( 有興趣可以返看 " 婚享 - 尋覓 MUA 之有血有淚 " )
 
只要比較過 Lunch 跟 Dinner 的 Buffet / 酒席價錢
就知道, 價錢大概相差一至兩成 

記得當時跟攝影師還價
說是 Lunch Wedding, 時間短, 希望可以減一點

攝影師當時的回覆
時間上, 是減少了
但要做, 要影的
其實, 跟傳統的 Whole Day Wedding 無異

相反
傳統 Wedding
新人, 攝影師都有午飯時間, 可以休息
還要輕鬆

Lunch Wedding
大家, 都是趕趕趕
事實廁紙的婚禮, 就是超趕

當然, 確實有節省, 完全無花費的
就是我不需要提供兄弟姊妹, 親戚, 工作人員的酒樓午飯
這個嘛, 大概省幾千元

但是, 省掉這幾千元
到頭來, 還不是自找麻煩

記得當初跟廁紙爸媽, 草紙爸媽說是 Lunch Wedding
他們都有問, " 那晚上呢? "

廁紙跟廁紙爸媽的回覆
你喜歡吃什麼就吃什麼啦
總之晚上無節目
當時, 我可是這麼想

誰知, 草紙那邊呢
草紙媽, 自把自為訂了草紙家族 ( 大概廿人 ) 的酒樓晚飯
草紙媽的單純想法, 晚上都要吃飯嘛, 就去酒樓吃

晚上的草紙家 Dinner
一度令廁紙好生氣

草紙說
大婚日, 都總要吃晚飯嘛
大婚日的晚飯, 難到我倆自己回家吃杯麵嗎

廁紙答
你晚上要跟家人吃飯, 我家人就不用吃嗎

草紙一度說
那兩邊一起吃啦

如果是這樣
那豈不是 Lunch and Dinner Wedding
那不如傳統的 Whole Day Wedding 吧
 
草紙一度氣言
" 咁我地兩邊都唔去, 返屋企食杯麵啦 "

雖然廁紙草紙最後都有去草紙家族的酒樓晚飯
但對於, 男家有得吃, 女家無得吃
無論如何, 我都覺得, 對女家不尊重
特別是對廁紙爸媽不尊重
只是, 當時, 我根本想不到其他更好的解決方法 

如果一早知道有這個尷尬情況
或者, 我應該不會選擇 Lunch Wedding


出 Blog 的某天
忽發奇想
其實, 還是可以做半日 Wedding
只要將時間順延

下午出門, 晚上 Buffet
既不用早早起床梳妝
下午又有時間影多點相
又可以相對 Whole Day Wedding 縮短時間

解決到有人介意的無 Dinner 問題
但又應該無人介意無 Lunch 吧

就是行禮
接近, 或者已是黃昏, 天黑黑
如果還是戶外婚禮的話, 就有點難度啦




10 則留言:

  1. 我朋友5年前結婚是搞LUNCH (馬會)~不過搞lunch佢就預左一定蝕 (5年前結婚擺酒樓可賺~如果宜家擺要蝕XD)
    不過好處兄弟姊妹真係輕鬆好多(當時我做姊妹)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊, 所以你問我, 都吾知點選擇。 昨日先同奶奶講開結婚, 佢都忽然話 " 係啦, 點解你地無安排晚飯架 " 但同奶奶傾完, 我只知, 原來佢係單純到覺得樣樣都好平, 吾洗錢咁。。。。。。

      根住講到嫁姪女, 佢當正自己嫁女, 話要請埋我阿媽, 我當堂 O 咀, 三吾識七, 你即係搵我笨啫, 而 99 就停留係佢個年代, 請你係你的榮幸

      更好笑係, 99 姪女, 即係老公表妹打算 2015 結婚, 佢 budget 15 萬 ( 吾計 honeymoon, 介指金飾 ) 但要擺 16-18 圍, 我聽完, 同老公講, 15 萬, 真係連酒席 min charge 都吾得呀, 仲話成個婚禮。。。。。。 真係有婚趁早結啦

      刪除
  2. 睇哂你成個婚記, 又諗起自己嘅, 都覺得當中發生過很多難忘的事, 又有很多有心人的幫忙, 才可以成就這個什麼都要顧及的典禮~ 我自己婚禮過了一段時間, 都有後悔擺酒呢樣嗰樣, 例如早知可以揀更好的場地、MUA、當日的程序可以更好......但無論如何, 總算完成了又過去了, 成了難忘又獨特的回憶~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀, 竟然追晒我個婚記

      如果俾我再選, mua, 攝影, pre- wedding 都會選返佢地。 但衫呀, 場地, 如果當時吾係 set 到 budget 好緊, 會有更好選擇囉, 雖然都滿意已經選擇嘅

      刪除
  3. 好利害咁快寫得哂個婚記。。。我dum下dum下,即使而家仲有野想寫都唔好意思寫lu。。。

    其實lunch wedding真係慳唔到幾多,但係感覺causal 啲、特別啲都幾好呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. Hey........
      想寫咪寫囉, 個 blog 係寫俾自己睇架嘛, 過晒期都無所謂啦
      正如你見我都吾係好有系統咁寫架, d vendor review 更加東一句, 西一句
      有心想參考的, 自然會睇晒全紀錄架啦

      刪除
  4. 我結婚果日都係咁諗⋯⋯Get it done,真係無時間去感動,反而咩都唔洗做既小童生成晚好 enjoy⋯⋯ 不過點都好,順順利利完成了就好了!

    回覆刪除
  5. 好掛你呀。。。。。。。見你個 blog 好耐無 update, 最近好嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好掛住你呀!
      個blog 真係 update 慢左,自從搬左黎澳洲,生活比較平淡,所以都唔知寫咩好。
      你習慣左人妻生活未呀?一切過得好嗎?

      刪除
    2. 人妻生活。。。。。 ok 啦, 不過有自己頭家, 真係好忙好忙, 我好多blog 都未寫啊

      刪除