2014年11月2日 星期日

瘋買 Le Creuset - 香港篇




2014 年 10 月 7 日, 星期二



一星期前才在日本買了四個煲
明明說了, 不去開倉
說不去, 又去囉


的確
Day 1, Day 2 要排隊
我不想排, 所以不去

加上敗家 Group 姊妹的敗物
我對非漸變色 Stoneware 興趣不大
( 我喜歡 Cast Iron 多於 Stoneware )
更加不會去排

但最後一天呢
不用排隊, 又不限時
有時間, 即管去逛一下啦
我好想買紅酒杯啊

廁紙不飲酒
草紙亦不太 " 好 " 酒
但我覺得, 一個家, 總要有幾隻酒杯旁身
何況, 老爺, 廁紙哥都是 " 好 " 酒之人

我不知道什麼質素的酒杯叫做靚
但上次開倉買的香檳杯, 白酒杯, 聲音清脆, 玻璃又通透
以 LC 開倉的價錢, 自覺比 Sogo 賣的性價比高
好想儲一套, 想買紅酒杯呢

跟上次開倉一樣
相對香檳杯, 白酒杯
紅酒杯相對熱捧

繼續在日本的好運
竟然一進場就隨手找到一盒
雖然給開封過
但經廁紙一番嚴密檢驗, 無問題啊


LC 的白酒杯, 記得某次的 Home Gathering 已經開封
紅酒杯, 香檳杯嘛
哈, 半年後, 就有機會用了
我要保留它的第一次啊

是日開倉的第二個目標
Pot Stand

Pot Stand
剛剛去的兩個日本 LC Outlet
我都見到啊

但在日本
我一定不會買 Pot Stand 

超級超級重
要抬返酒店, 已經不想抬, 更莫說抬返香港
草紙, 亦一定不會跟我癲囉
再者, 除非有好多好多的行李 Quota
要不, Overload 得不償失

但在香港呢
開倉 HKD $2500
心動啊

記得這天廁紙找到紅酒杯就開始地下式搜索
( 敗家 Group 姊妹教路, Pot Stand 太重, 都放在最底層 )
逛了一圈又一圈都無, 都想放棄啦

此時
女人 A 指著地下跟女人 B 說 " 呢個咪煲架囉 "
女人 A 跟女人 B 都不打算買
Yeah!!!!!!
廁紙超高興的跟二人說 " 唔該晒呀 "
( 這個位置, 明明已經找過呀, 怎麼之前看不見呢 )

遇上的第一個 Pot Stand, 是 Satin Black
隨即, 又找到另一個, 橙色
有一刻衝動, 兩個都買
兩個都掉進 Shopping Bag
但, 就在會場, 放在地上拉, 我都拉不動兩個呀
請問, 怎麼搬兩個回家呢

迫於無奈
兩個都拆開驗貨
那個靚仔就要那個

黑色的一個, 近乎完美
( 都說啞色的造工比較好 )
橙色的一個, 上色不完美都算啦
有一層, 崩了, 缺了一塊鐵
但肯定不是出廠後撞崩的, 因為那個崩口, 有上色啊

廁紙驗貨之時
好多人, 對我 ( 手上的 Pot Stand ) 虎視眈眈啊
有男生, 奉命來買黑 Pot Stand, 給廁紙指點後
找來一個紅色, 說想跟我換黑色

出發前
廁紙已經盤算過
如果可以選擇
紅, 橙, 黑, 買那個顏色呢

紅色, 又 Sharp, 又 Classic, 靚
橙色, Signature, 不過實物不吸引
黑色, 型格, 配什麼顏色的煲都靚啊

男生說, 可以讓我檢查一下再決定
其實, 我有點點心動想換紅色的
只是, 那個紅色還不是我的
實在不好意思在人家面前驗屍嘛
但不檢查清楚, 又怕像橙色那個崩角
還是放棄吧

此時, 我們身旁的一位太太
就在我們面前的貨架, 拉出一個黑 Pot Stand
( 再一次, 明明在眼前, 就是看不見 )
太太對於顏色無所謂, 就爽快跟男生換色了

人家給我, 我不要
蘇州過後無艇搭, 又有點點那個囉

之後呢
廁紙又找到另一個橙色
打算去跟太太換紅色
( 又想紅色, 黑色都買啊 )
但人家, 已經離開會場啦

學那男生說
" 玩到無野玩, 玩煲架 "

別人笑我太瘋癲
我就覺得
每人都有自己的喜好
負擔得起, 又不影響人, Why not?

正如
有人喜歡玩車
有人喜歡去旅行
Same......

當然
如果只求一個負重能力佳的煲架
實惠的 Mega Mesh System 都一樣做到啊
但實惠的 Mega Mesh, 一點都不平啦

買了煲架
本來應該蠻開心的
敗家 Group 姊妹都急急開箱嘛

但當時
廁紙的心情處於超級極度低落狀態
買了, 都無心情開光
當時更一度想, 它會有見光的一天嗎

出 Blog 此刻
事情總算 Settle, 期待之後繼續順順利利啊

Pot Stand 見光之日
就是廁紙家的新一頁呢



*          *          *



2014 年 10 月 10 日, 星期五



開倉瘋買過後
再一次跟自己說
夠了, 連 Pot Stand 都有
真的夠了

此時
Le Creuset 竟然在香港首賣 CP, CB 黑裡 Marmite
連日本都未有啊

我知道, 我知道
人家都早早去排隊搶購
專門店, Counter 都無一幸免

廁紙聲言
" 我唔買, 但我放工會去睇 "
草紙再一次回應
" 聽住先啦 "

人家都早早去排隊
我黃昏才放工
那裡有可能買到呢, 只是去看一下嘛

再一次, 緣份
Chiffon Pink, 賣光了
但 Coastal Blue, 還有一千零一個 Quota


人家都是早上未返貨就先付錢留煲
廁紙去到 LC 之時, Counter 剛好返貨

雖然人人都熱捧 CP
但我喜歡 CB 多點啊, 何況我已經有兩個 CP
最後一個 Quota, Sales 姨姨又讓我在存貨中挑選
緣份啊
考慮不到一分鐘, 買

曾經聲言
不買同色 / 同 Size
我一次又一次的, 今天的我, 打倒昨天的我

So Far
我有兩個花煲, 三個心煲
又有兩個 Chiffon Pink, 兩個 Mauve Pink, 兩個 Coastal Blue
就連之前欠缺的彩虹色紫色, 都有三個不同的紫色了 
靚色, 靚 Size, 就是忍不住手啊


出 Blog 之日
為了廁紙家的將來, 要節省少少了
這個 LC 迷你貨架, 半年後再會

這邊廂說要節省
那邊廂又跟代購訂了南瓜 Stoneware
不過由原來的每樣兩個, 改為每樣一個
算節省少少呢



沒有留言:

張貼留言